Reklamace
Vyskytne-li se na Vámi zakoupeném zboží vada, která spadá do záruky, spojte se s námi prosím prostřednictvím kontaktů, uvedených v sekci kontakt. V oznámení o závadách uvádějte zejména jméno kupujícího, adresu, telefonické spojení, podrobný popis závady, jak se projevuje a popis toho, jak k závadě došlo. V závislosti na druhu zboží Vás budeme informovat o dalším postupu. Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 10 dnů ode dne jejího obdržení.
Za jaké vady zboží odpovídáme?
Jako prodávající odpovídáme za to, že vám bylo dodáno to zboží, které jste si objednali, a že
zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží při převzetí zejména:
- má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme, nebo které jste mohli
očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy;
- je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;
- vyhovuje požadavkům právních předpisů;
- se hodí k účelu, který uvádíme, nebo ke kterému se zakoupené zboží obvykle používá;
- odpovídá jakosti, která byla mezi námi sjednána, popřípadě jakosti, kterou pro daný
typ zboží stanoví platné a účinné právní předpisy
Odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu 14 dnů od zakoupení.
- Zboží musí splňovat veškeré náležitosti, jako před expedování z našeho E-Shopu www.ecoweld.cz Neotevřené, nepoužité či nijak poškozené zboží. Pokud se zboží poškodí při přepravě, dejte nám obratem vědět.
Kdy dostanete peníze zpět? - Jakmile nám zboží dorazí zpět, zkontrolujeme jej a obratem pošleme peníze.